Osvědčený postup pomohl

Náhlá a intenzivní bolest zad v oblasti beder vždy představuje nepříjemnou a omezující zkušenost, která vyvolává obavy ze závažného zdravotního problému. Naštěstí v tomto případě tomu tak nebylo, a tak jsme našemu klientovi mohli přinést rychlou úlevu od bolesti.

Nechte se inspirovat příběhy našich spokojených klientů. I vaše problémy určitě mají své řešení.

Pomoc je doslova jen jedno kliknutí myši daleko.

Mgr. Bc. Jan Kosina, fyzioterapeut

Řešeno v roce
2020

Klienta ve věku 60 let trápila akutní bolest v oblasti bederní páteř.

Bolest byla nejintenzivnější při pokusu o narovnání z předklonu a objevovala se pouze na v oblasti bederní páteře. Tato bolest vznikla po dlouhé služební cestě autem, a delším obdobím snížené fyzické aktivity.

K vyjasnění diagnózy a optimálního léčebného postupu byla použita metoda MDT terapie, která byla doplněna o neurologické vyšetření. To nepokázalo žádné závažné problémy. Vzhledem k okolnostem vzniku bolesti a jejímu charakteru jsme předpokládali, že nejvhodnějším způsobem léčby by mohlo být extenční cvičení.

Toto podezření se potvrdilo, a klient byl informován o důležitosti pravidelného provádění extenčních cvičení a o nutnosti se vyvarovat předklonu, dokud bolest v oblasti bederní páteře nepoleví. Tato terapeutická strategie často vede snížení bolesti a urychlí návrat klienta k normálnímu životnímu stylu.

Pozn. příběh z praxe vychází z reálné klinické zkušenosti a slouží k ilustraci konkrétní terapie u konkrétních obtíží. Vše, kromě popisu vyšetření a obtíží bylo kvůli lékařskému tajemství změněno.

Další příběhy našich klientů