Degenerativní onemocnění páteře

Poškození páteře s omezením pohybu a bolestí

Strukturální poškození páteře věkem a nadměrnou záteží

Degenerace je přirozený proces opotřebení kloubních struktur, který začíná už kolem 25. roku života.

Zahrnuje různé typy onemocnění postihujících páteř, které mohou způsobovat bolesti zad a neurologické obtíže, jako jsou brnění, slabost a bolesti končetin.

Mezi nejčastější degenerativní onemocnění páteře patří spondylartróza, spondylóza, degenerace disku, spondylolistéza a stenóza páteřního kanálu. Tyto stavy se obvykle vyskytují postupně s přibývajícím věkem, ale mohou být způsobeny i jinými faktory, jako jsou přetížení, zranění nebo genetické predispozice.

Naším cílem je zmírnit bolest, zlepšit pohyblivost a funkčnost páteře.

Zaměřujeme se na uvolnění přetížených a bolestivých tkání. Dále na posílení hlubokých břišních svalů stabilizujících páteř a na celkové zlepšení kvality pohybu, tak aby nedocházelo k přetěžování páteře a ke vzniku dyskomfortu a bolesti.

Degenerativní onemocnění páteře - trápí vás něco takového?