Léčíme
neurologické obtíže

Léčíme pohybové obtíže, které vznikly v důsledku onemocnění nervové soustavy.

Nejčastější diagnózy, které řešíme

Výhřez meziobratlové ploténky

Poškození meziobratlového disku s útlakem nervu

Více informací o této diagnóze
Neurologické obtíže - základní informace

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Zaměřujeme se na léčbu pohybových, a přidružených kognitivních obtíží, které vznikly onemocněním nervové soustavy.

Tato onemocnění mají často velmi různorodé projevy, proto k terapii přistupujeme vždy individuálně a podle potřeb klienta. Volba terapeutického plánu, tedy stanovení cílů, kterých bychom spolu chtěli dosáhnout, závisí na rozsahu onemocnění.

Je pro nás prioritou důkladné vyšetření, na základě kterého jsme schopni určit čeho je možné v rámci terapie dosáhnout, tedy jaké zlepšení můžeme očekávat. Z naší zkušenosti víme, že je úspěch terapie plně závislý na vzájemné důvěře a sympatiích.

Snažíme se, aby společně strávený čas byl pro všechny zúčastněné příjemným zážitkem.

No items found.
Nervová soustava

Nervová soustava je nejsložitější, nejkomplexnější, ale také nejvíce fascinující částí lidského těla.

Plní celou řadu rozhodujících řídících funkcí a je nadřazena všem ostatním tělesným soustavám.

Stále nám není jasné, jak vše v lidské nervové soustavě funguje a proto bychom měli zachovat při léčbě neurologických onemocnění přirozenou zvědavost a nebát se nechat překvapit. Často se totiž stane, že obecně platná teoretická poučka může být u někoho naprosto lichá.

Je důležité důkladně sledovat pohybový, ale také rozumový projev a dobře vyhodnotit, jaké mantinely nám nemoc nastavila a v nich se co nejlépe pohybovat. Jednoduše řečeno, zjistit jaký je rozsah postižení nervové soustavy a jakého zlepšení je možné dosáhnout.

Terapeutický plán

Z tohoto poznání vycházíme v terapii a na jeho základě také stanovujeme terapeutický plán a cíle, kterých bychom spolu chtěli dosáhnout.

V praxi fyzioterapie u neurologických onemocnění vychází z aktuálních obtíží, které mohou být různé. Snažíme se o aktivní zapojení klienta do terapie formou, které bude rozumět a bude s ní souznít. Jinými slovy vám povíme, jak budeme postupovat, a proč zrovna toto je ta nejlepší forma terapie.

Váš dobrý pocit po terapii je pro nás priorita, ať už má formu úlevy od bolesti, lepšího pocitu z vlastního těla, nebo pocitu příjemné únavy po cvičení.
No items found.

Příběhy našich klientů